Doar o primăvară...

Bună în plină noapte, e trecut de 00:00, poate că playlistul de muzică de pe Spotify mă mai ține treaz, sau poate...

Ce faci? Cum îți petreci timpul? Seriale, cărți, cafea, tutun? Poate că da, sau poate nu, poate deja ești într-un alt vis, unde totul e mai frumos ca ieri.

Se apropie aprilie cu pași destul de repezi, de fapt e aici, am un sentiment ciudat, urmează să mi serbez ziua, și să mi mai scriu încă o agendă de vise, adevărul e că am destul timp...

Noaptea ascunde multe mistere, ascunde gândurile noastre negre, planuri, idei, vise spulberate, răni si doruri ascunse.

E primăvară, e aprilie...


Era o primăvară când am deschis ochii și totul era bine, iarba era verde, copacii înfloriți, oamenii fericiți, animalele se bucurau de viață iar eu trăiam momentul. 


Am deschis ochii câțiva ani mai târziu, m-am trezit din acea melancolie și am văzut o primăvară la fel de frumoasă, însă oamenii erau triști, plângeau, se certau, străzile erau pustii, magazinele erau goale, iar inimile noastre deveniseră tot mai reci.


 Era o primăvară frumoasă, dar nouă ne lipsea ceva, ne lipsea libertatea, ne lipsea natura, ne lipsea iubirea. Aceste lucruri existau, dar nu ne puteam bucura de ele. 

Era o primăvară în care oamenii mureau tot mai mult, iar copacii nu se opreau din înflorit.


Multumesc Leo, pentru poză, multumesc și ție că ai citit acest articol, astept comentariul tău!

Comentarii

  1. Ghicelul, prevesteste primavara.
    Virusul, intareste credtinta.
    Tu, scrii articole minunate.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

De ce un spectacol de magie va aduce culoare evenimentului tău?

TIMPUL..depinde de fericire?

De ce să te apuci de citit cărți de dezvoltare persoanală? Chiar te ajută... sau e pierdere de timp?