TIMPUL..depinde de fericire?

Hey, e dimineață iar, poate că încă eşti în pat şi priveşti pe fereastră. Adevărul e că acum ai timp, poate prea mult timp liber, poți asculta muzica ta preferată în linişte.

Mereu am văzut oameni care fug după 'TIMP' şi oameni care se lasă conduşi de timp. Încă nu ştiu din ce categorie fac parte. Poate că nu înțeleg ce este TIMPUL, dar ştiu că el schimbă oameni, lucruri, opinii.

Acum, dacă ai TIMP, eşti fericit?

Până la urmă cred că între timp şi fericire există o legătură strânsă. Poate că fericirea chiar depinde de timp sau invers?

Avem timp, însă suntem limitati de la multe lucruri pe care ni le am fi dorit să le facem. Eu, îmi doresc foarte mult să calatoresc, dar stiu ca nu se poate, asa ca am ales să călătoresc prin mintea mea, să mă cunosc mai bine.

Timpul ascunde multe mistere, multe poveşti nespuse. E o perioadă în care ne putem relaxa profund, ne putem seta noi provocări, de ce nu şi noi visuri? Însă cred că cel mai important lucru, putem să zâmbim din orice motiv, acum poți zâmbi pentru că e zi, pentru că încă mai lupți pentru ceva, pentru că esti TU! 

Stii de ce scriu acum? Pentru că mă face să zâmbesc! Fă-o şi tu! Si stii ce? Fă-o în fiecare zi, pentru că ai de ce.

Vreau să-ți mai spun ceva, în curând totul va fi bine, dar nu uita să îți găseşti mereu timp pentru o cafea!









Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

De ce un spectacol de magie va aduce culoare evenimentului tău?

De ce să te apuci de citit cărți de dezvoltare persoanală? Chiar te ajută... sau e pierdere de timp?