~Sfârșitul poate însemna un nou început ~

Bună dimineața, ce faci? Cum ești astăzi?Ți-ai băut cafeaua? Ți-ai făcut exercițiile? Sau poate că la fel ca mine, te afli încă în pat și te gândești...la viitor, la trecut dorindu-ți să evadezi din prezent.

Da, cum îți mai spuneam, despre viață poți spune multe, o poti judeca, sau te poți judeca pe tine.

Însă...Ce ar fi viața fără un scop, un vis, ceva pentru care lupți, și la care te gândești? Ei bine, eu cred că nu ar fi nimic și nu ar avea nici un sens.

Dacă îți mai aduci aminte, noi oamenii ne setăm obiective încă din copilărie, de la o vârstă destul de fragedă. Încă de la grădiniță, și o spunem din suflet, cu atâta pasiune în glas, încât chiar crezi că într-o zi chiar va deveni realitate visul tău. 

"Culcă-te cu un vis, trezește-te cu un scop!"


Da, sigur si tu ai un vis, sau poate ca deja e scop. Sigur și tu, încă mai speri și vrei mai mult de la tine.

"Dacă încă mai am un vis, pot să lupt pentru el, pot să înfrunt realitatea!"



Nu-mi plâng de milă chiar dacă cerul a căzut peste mine. Nu mă plâng, chiar dacă am ajuns la capătul speranței, știu că încă mai există o sclipire. 

Lasă mă tăcut, voi îndura aceste lucruri care se vor termina curând. Trăiesc, zâmbesc uneori, mă judec si mor in propria piele de cinci ori pe zi. 

Simt că totul nu merge bine, că sufletul mi-e zdrobit, dar acesta nu e SFÂRȘITUL! Nu, nu e sfârșitul meu!

 Mă ridic ușor, apar la suprafață, mă scufund și iar o iau de la capăt! Sunt lucruri care mă fac fericit, chiar și pe moment și lucruri care mă ucid încet, dar totul se leagă!

 Trebuie să lupt mai mult, să îndur mai mult, să fac mai mult! Așa funcționează sistemul, vrei mai mult, suferă mai mult!

 Nu mă tem, sunt gata să fac față eșecului, am mai făcut-o de zeci de ori, chiar dacă uneori m-a pus la pământ! 

Zâmbesc, din lucruri simple uneori, și știi că tu ești cauza fericirii mele de scurtă durată, că tu imi schițezi un zâmbet prin modul tău de a fi! Cât incă mai exiști tu, acesta nu e SFÂRȘITUL MEU!

Nu, nu e sfârșitul meu, și nici al tău! Nu uita e doar o perioadă care te pune la încercare, ești pregătit să-i faci față?







Comentarii

  1. Răspunsuri
    1. Scopul meu este să cunosc lumea, si să fac oameni să zâmbească prin pasiunea mea, sa le aflu povestile de viață, dar și să găsesc cu adevărat SCOPUL VIEȚII, pe care îl caut de mult timp!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

De ce un spectacol de magie va aduce culoare evenimentului tău?

TIMPUL..depinde de fericire?

De ce să te apuci de citit cărți de dezvoltare persoanală? Chiar te ajută... sau e pierdere de timp?