De ce un spectacol de magie va aduce culoare evenimentului tău?

Hey, bună din nou! Ce faci? Sper că ți-ai început dimineața bine, cu muzica ta preferată din playlist și cafeaua fierbinte!
 Astăzi vreau să îți vorbesc puțin despre magie, și de ce este important ca atunci când ai un eveniment și dorești să aduci puțină culoare, dar și emoție să chemi un MAGICIAN.

Poate că ai participat la alte evenimente sau ai avut ocazia să participi la un spectacol de magie, sau ai fost chiar asistent și ai simțit emoția prin toate încheieturile, dar ai fost și puțin tensionat ca totul să fie bine până la sfârșit. Da, un spectacol de magie asta oferă, diferite stări, emoții și trăiri!

La cei 17 ani ai mei, mă pot lăuda cu experiența mea din spectacole, am lucrat destul mult cu copii, am adus zâmbete, ne-am distrat împreună și am spus povești pline de mister. Am tot căutat numere, momente cât mai magice și le-am adăugat spectacolului meu, pentru că asta mi-am dorit încă de la 5 ani. Am învățat din greșeli, și m-am adaptat pentru a avea măcar un număr care să îți rămână întipărit în minte pentru o vreme, sau pentru toată viața.

https://www.facebook.com/MagicianulIulianParaschiv/

O eșarfă colorată ce își schimbă culoare, o masă se ridică de la sol și plutește în aer, o hârtie se transforma într-o bancnotă veritabilă, bomboanele apar de nicăieri, o carte de joc dispare, dar și multe alte efecte ce un magician le are în repertoriu vor face ca atmosfera evenimentului tău să fie una de poveste.

Un magician mereu va interacționa cu invitații tai, indiferent de eveniment și va aduce o stare de bine, multe zâmbete și surprize.

De ce un spectacol de magie? Pentru ca magia este o artă complexă, ce combină atât muzica, dansul, pentru a crea mister și pentru a te impresiona și amuza. 

Dacă vrei cu adevărat ceva special, atunci cu siguranță nu vei regreta dacă vei aduce un Magician la evenimentul tău. Magia captează atât copii cât și adulți, magia te introduce într-o călătorie din trecut, ce trece în prezent și are ca destinație viitorul!

          ~Prin magie, visurile devin realitate! ~

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

TIMPUL..depinde de fericire?

De ce să te apuci de citit cărți de dezvoltare persoanală? Chiar te ajută... sau e pierdere de timp?